Rabu, 28 Oktober 2009

DUB ! DAB !

Assalamualaikum....
Wpun tarikh keramat penutup blog dah berakhir & aku dah pulun update blog tapi x salah kalau aku nak teruskan blog nie. Sekadar nak meluahkan isi hati yang bercelaru & stress. Sebenarnya, kami akan menduduki peperiksaan & hari ni hari terakhir group study aku ( Mamak, Yatie, Ina, K. Zam + Ros, Pah, Khiarul ) membuat study group di Tasik Titiwangsa sebelum paper sok. Rasa x tertanggung otak nie nak mengingatkan tajukx & isix nota yang membusut tu. Esok tarikh penentu akan bermula, paper pertama yg bakal kami duduki iaitu SPS 332 ( Communication In Sport ) subject yg di ajar oelh En. Ali. Bukannya susah tajuk nie sebab dah harix kita berkomunikasi tapi kena ikut faktax yg diajar tu yg bengkak kepala otak kami nie. Ingat 1 lupa lak yg 1 g. Maklumlah dah berumur nie lain sikit ditambah lagi dgn memikirkan tugasan seharian aku mengajar pelatihx & buat ujian pelatih.. mau menanah otak dibuatnya. Memang la aku dapat kelepasan sepenuh masa tapi JL Jasmani x cukup sebab banyak sangat aktiviti so aku terpaksalah bantu dah bos aku boleh except aku belajar x kan lak time kritikal cam nie aku x nak tolong. Apa pun aku pasti akan melaksanakannya dgn sebaik mungkin. All the best untuk sume kawanx yg nak amek exam & juga utk aku he he.... Berjuang lah hingga ke titisan darah yg terakhir...wah ! macam amanat nak g perang kan...

Tiada ulasan: