Rabu, 16 September 2009

CUCU KE 8 wakaka....

Assalamualaikum....
Pengumuman he he...
Pada 15hb. 09.2009, aku telah selamat menerima kehadiran cucu aku yang ke 10, wakaka.... Anak sedara aku dah melahirkan generasi keluarga kami yang ke 10 berjantina lelaki...... Family aku banyak lelaki da.... 19 orang lelaki, 13 org pompuan ( anak sedara ), 8 orang cucu lelaki & 2 orang cucu pompuan. Aku suruh dia org panggil aku NEKDA wakaka.....Bertambah la duit raya yang aku nak laburkan pada dia org sume....barai poket aku beb.....

4 ulasan:

PINKYGIRL berkata...

HaI

eTulAh oRaNG sURRuH kAHwiN tAk naK, jUAl MaHAL

aimanarif berkata...

salam geng..tahniah!!tahniah!! NEKDA..duit raya untuk kawan2 NEKDA x dek ke huhuhu

joe rowkk berkata...

nak sikit gak..huk3

ade lebih2 tu bagilah kat adik cik yang yatim piatu ni...mmm....

yolah raye2 joe hari raye setiap tahun sunyi je...

joe rowkk berkata...

nak sikit gak..huk3

ade lebih2 tu bagilah kat adik cik yang yatim piatu ni...mmm....

yolah raye2 joe hari raye setiap tahun sunyi je...