Ahad, 30 Ogos 2009

RM 334 HAH !! banyaknya

Hari nie aku g kedai buku kat KLCC ( Kunikoniya ) yea kot ejaan tu...

Tujuan aku sebenarnya nak cari buku Essential of Human Communication ( Joseph A. Devito ) untuk subject En. Ali. Hari tu aku dah g aku tengok harga dia macam nak beli kasut Nike jer harganya. So aku cuba la g hari nie gak mana la tau kot-kot dia silap print harga & hari ni harga tu berubah. Cari punya cari last aku jumpa gak... Alamak! harga tetap sama RM 334.00 mak ai! bapak punya mahal buku nie. Bukan aku tak mampu beli duit dalam bank banyak ( cehwah ) tapi berpada-pada la harganya kan. Sejuk tangan aku pegang buku tu pelan-pelan aku letak balik. Terus aku keluar & g ke kedai buku kat Jln. Tunku Abd. Rahman ( Minerva ). ZUP...!! terkejut aku tengok harga dia jauh berbeza dengan kat KLCC tu. Pendek kata kalau aku beli yang kat KLCC tu aku boleh dapat 3 buah buku yang sama. Tapi nasib baik la aku tak beli g yang dekat KLCC tu & aku g survey kat Minerva. Emm... tinggal 1 jer lak x dapat lak aku nak belikan untuk kawanx yang mintak tolong beli sebab stock dah habis... sorry la geng... Harga kat Minerva nie cuma RM 94.95 aje jauh beza dgn yang kat KLCC tukan....hampagas betul la...

4 ulasan:

WARNA WARNI KEHIDUPAN berkata...

hah.. kalau dah murah tu beli utk keng kawan gak. Duit bebyk tu nak buat pe.

aimanarif berkata...

iyolah...alang2 memboli..apo kato menderma untuk kawan2 sekali..murah rezeki ko meow...keke

serama68 berkata...

Berkata..
TULAH G BELI TEMPAT YANG STANDARD SANGAT DIK. "KAWAN" AKAK DAH TOLONG BELIKAN BUKU TU SEMALAM. HARGANYA RM 94.95 KAN??...
TAKPA... ITU SATU PENGAJARAN LAIN KALI SENDIRI MAU INGAT....TST

ajoy87NF berkata...

pasnie ghajin ar baca buku tu erk...
hahaha...
cobaan...