Ahad, 20 Disember 2009

SELAMAT DAH...PUH LEGA!!!

ASSALAMUALAIKUM...
Lama dah x menghadap blog nie. Bz sikit keja. Tapi hari nie ada la sikit masa nak memenuhkan ruang blog nie. Em ...kawanx dah tgk result... alhamdulillah... selamat semuanya berjaya melepasi rintangan selama 4 tahun nie. Keputusan saya pun alhamdulillah peningkatan yang saya sendiri x sangka. Tapi dah rezeki saya sama dgn kwnx sume. Tahun nie saya bersyukur kerana dapat 2 kejayaan... Pertama.... dapat keputusan yang memuaskan hati saya x lupa terima kasih kepada semua pensyarahx yg mengajar kami, ilmu yg kalian kasi akan kami simpan sebagai pedoman dan Kedua... dapat lak anugerah perkhidmatan cemerlang ( APC ) yg x pernah terpikir nak dapat wpun kali ke 2 setelah kali pertama pd tahun 2002 dulu. Mungkin dah rezeki penutup tahun 2009.
Em... pada 4hb Jan. 2010, kita sume akan memulakan praktikal di Pulapol KL dah sedia ke sume. Selamat datang ke tempat bertugas saya. Wpun ada yg x rela kena la relakan juga dah diarahkan ke sana kan. Saya rasa x susah di pulapol nie. X yah la korg pk psl kawad ke senaman ke yg wajib turun Rabu & Khamis rasanya kita x wajib turun. Tapi kalau nanti diarahkan turun pun apa salahnya dah itu makanan kita g pun kita kan ambil jurusan sains sukan x kisahkan nak senaman btl x, sihat pun dapat. Apa pun samax lah kita habiskan praktikal kita tu k.
Pas tu jgn lupa tugas kita sbagai Fasi di Kem Motivasi Langkawi pada 17hb Jan 2010 dan mesyuarat kita pada 29hb Disember 2009 di Fakulti nanti. Igat tugas masingx kena ready jgn dah nak uk uk baru nak gali lubang. Bagi saya tugas saya sama je dgn tugas masa aktiviti di Pulau Kapas dulu. Memang muka Medic & Keselamatan nak buat macam mana kan. Saya dah g tgk tempat di Langkawi hari tu dgn Fauzi, Yatie & En. Sadek. Memang sesuai mes pegawai tu.
K la cukup setakat nie..... Moga apa yg kita rancangkan akan mendapat kejayaan dan keberkatan. Selamat... chow... wasallam...

Tiada ulasan: